onsdag den 3. juni 2009

Første Blogpost eller lidt om mig

Første Blogpost...

Den bør vel anvendes på at fortælle lidt om hvem jeg er

Mit navn er Lars. Jeg er astrofysik studerende på Instituttet for Fysik og Astronomi på Aarhus Universitet, phys.au.dk. For tiden er jeg ved at skrive min Bachelor færdig, om detektion af exoplaneter med mikrolinseteknikken, altså om at finde planeter uden for vores solsystem på en helt speciel måde

I min fritid, spiller jeg rollespil, både dét rundt om et bord med terninger og dét i en skov med kostumer og papsværd. Samtidig spiller jeg lidt guitar og bas, og har en passion for litteratur og film

Jeg vil derfor benytte denne blog på at tale lidt om videnskab, rollespil, litteratur og film

Dog vil jeg i ny og næ også komme med nogle lidt mere politiske udbrud, da politik også er noget jeg i stor stil brænder for

Dette må vel være nok for den første post, jeg håber I vil følge med i "Den Politiske Nørds Bekendelser"

Ingen kommentarer: